FRAKT & ORDRE - INFORMASJON

*Fri frakt på alle ordre, 1-3 dager leveringstid - Du vil motta en bekreftelsesmail når varen er innlevert til postkontor
*Angrer du kjøpet har du hos BeautyDuty 365 dager full returrett fra mottatt vare.

*Så snart du har bekreftet din ordre vil du motta en ordrebekreftelse fra oss med ordrenummer. Når varen er innlevert til postkontor for forsendelse, vil du også motta en mail.

 

  • Hvilke betalingsløsninger har dere?
    Vi tilbyr kostnadsfritt både VISA, Mastercard og PayPal i vår nettbutikk.

  • Min ordre består av både lagervare og bestillingsvare
    Dersom din ordre består av både forhåndsbestillings- og lagerførte produkter, vil bestillingen deles opp og sendes fraktfritt fortløpende.

  • Varen er utsolgt i nettbutikken
    Vi etterstreber alltid å ha varer på lager. Men tidvis kan etterspørselen bli uforutsett stor. Varen er nok allerede i bestilling. Kontakt oss gjerne så kanskje vi kan være behjelpelig med informasjon om estimert mottaksdato eller på annen måte være behjelpelig.

 

  • Dere har ikke fargen/produktet jeg ser etter
    Send oss en mail! Vi ønsker svært gjerne å høre hva akkurat du er på jakt etter og savner. Så sant det oppfyller våre kvalitetskrav, skal du ikke se bort i fra at produktet dukker opp i sortimentet.

  • Avbestilling
    Du kan avbestille varen frem til varen har blitt levert ut til postkontor for forsendelse. Du vil motta en mail like etter at dette har blitt gjort.
    -Vi forsøker å sende alle vare så fort som mulig, og ber derfor om forståelse dersom vi ikke kan kansellere orden. Imidlertid kan du benytte deg av vår angrerett etter at varen er mottatt, og returnere denne dersom produktet ikke er åpnet eller på annen måte har redusert selgbarhet. Se forøvrig vår retur policy.

    Det kan påløpe et kansalleringsgebyr fra vår samarbeidspartner for betalingstjenesten, dette vil i så tilfelle bli belastet kunde.

  • Jeg har ikke mottatt varen
    Send oss en kort mail med ordrenummer og navn. Eventuelt telefonnummer, så kontakter vi deg snarest. Selv om vi er stolt av å ha raskest mulig levering og senest utsending påfølgende virkedag, kan forsinkelser i postgang eller lignende forekomme. Vent gjerne en full uke.

 

  • Jeg angrer kjøpet
    365 dager angrerett. Fyll ut, signer og send inn angrerettskjema til oss sammen med aktuell vare. Varen refunderes i sin helhet så sant ikke denne er tatt i bruk eller på annen måte hindrer vidresalg.
    Returkostnad dekkes av kunde. For retur benytt vanlig brev eller postpakke ihht Posten Norge sine satser. Alle returer håndteres fortløpende.
    Du plikter ikke å begrunne returen, men vi setter pris på om du informerer oss om eventuell årsak. Angrerett skjema kan lastes ned via linken nederst på siden.

  • Retur av gave
    365 dager angrerett. Fyll ut, signer og send inn angrerettskjema til oss sammen med aktuell vare. Varen refunderes i sin helhet så sant ikke denne er tatt i bruk eller på annen måte hindrer videresalg.
    Returkostnad dekkes av kunde. For retur benytt vanlig brev eller postpakke ihht Posten Norge sine satser. Alle returer håndteres fortløpende.
    Dersom mottaker av gaven og ikke kjøper, returnerer varen, vil mottaker motta en verdikode fra oss med varens verdi. Denne kan benyttes i nettbutikken innen ett år.
    Husk å oppgi mail eller telefon for at vi skal kunne sende deg verdikoden.

    ANGRERETTSSKJEMA

 

  • Hvor holder dere til og hvor sendes varene fra?
    Vi har lager og distribusjon fra Oslo, Norge.

 

  • Kan jeg hente varene selv?
    Vi tilbyr per dags dato dessverre ikke muligheten for henting selv.

 

  • Hvor lang er leveringstiden for lagerført og ikke lagerførte varer?
    For varer på lager sendes disse neste virkedag. Frakt er normalt 1-2 virkedager. Står varen som utsolgt, send oss en mail så gir vi tilbakemelding på estimert tid.
    Varer som står som utsolgt for øyeblikket kan reserveres om ønskelig. Opplys om ønsket produkt i ordren, eller ved bruk av kontaktskjema.

 

  • Hvilke fraktmuligheter har jeg?
    Alle forsendelser sendes som brev/pakke direkte til postkasse.

  • Sender dere til utlandet?
    I utgangspunktet sender vi primært innen Norge. Men ta gjerne kontakt så ser vi om vi kan være behjelpelige. Egne fraktkostnader og tider vil da gjelde.